Beste Klant,

Met het publiceren van de nieuwe Europese Verordening (eIDAS) kan ESG per 1 juli 2017 geen PKIoverheid G2 certificaten meer produceren. Door omstandigheden is ESG niet in staat om binnen de gestelde termijn over te gaan naar de nieuwe PKIoverheid G3 certificaten.

Om de continuïteit en kwaliteit van uw certificaten te waarborgen, brengen wij het beheer van de bestaande certificaten onder bij KPN. KPN is een gerenommeerde leverancier van PKIoverheid certificaten met een lange staat van dienst. ESG wil u, als onze trouwe klant, dus zeer adviseren om nieuwe- of verlengingsaanvragen bij KPN in te dienen.

Wat betekent dit voor u?

Alle reeds uitgegeven certificaten blijven geldig tot het einde van de geldigheidsperiode van 3, 2 of 1 jaar. ESG zal als Trust Service Provider blijven bestaan maar geeft geen nieuwe certificaten meer uit. Daarnaast neemt KPN - in opdracht van ons - de operationeel taken over van ESG. Nadere informatie vindt u op https://certificaat.kpn.com/toepassingen/esg.

Om toch de continuïteit van uw certificaten te waarborgen hebben wij KPN bereid gevonden de levering van nieuwe certificaten van ESG over te nemen. Meer informatie over bestellen van certificaten bij KPN vindt u op: https://certificaat.kpn.com/pkioverheidcertificaten

Indien u graag persoonlijk contact met KPN wilt over de verlenging van uw certificaat of aanvullende informatie over KPN certificaten, kunt u contact opnemen met:

Onze welgemeende excuses voor dit ongemak.

Met een vriendelijke groet,
ESG de Electronische Signatuur B.V.
Will Kamminga Directeur.

Klantenservice

 

Wij helpen u graag!

Het waarborgen van betrouwbare digitale (data)-communicatie is soms een complexe materie. Wij begrijpen dat u hier mogelijk vragen over heeft. Wij willen u graag helpen. Met duidelijke uitleg en goede begeleiding. Neem daarom gerust contact met ons op. We maken graag tijd voor u vrij.

Misschien vindt u al antwoord op vragen via onze veelgestelde vragen. Lukt dit niet?

Stuur ons dan een e-mail via info@de-electronische-signatuur.nl
Bellen kan ook op telefoonnummer + 31 (0)495 566 355.

Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen (maandag t/m vrijdag) van 09:00 tot 17:00 uur.

Is er iets niet helemaal goed gegaan of heeft u een klacht? Stuur dan een e-mail naar: klachten@de-electronische-signatuur.nl
Vermeldt in de onderwerpregel van de e-mail dat het een klacht betreft. 
We nemen dan de eerst komende werkdag uw klacht in behandeling. Binnen vijf werkdagen geven we u dan een antwoord.


Hulp ‘op afstand’ nodig?

Download dan via onderstaande link de teamviewer-applicatie. Wij kunnen dan met u meekijken op uw scherm en hulp bieden.
Downloadlink: http://www.de-electronische-signatuur.nl/downloads/TeamViewerQS_nl.exe.


Wilt u ons bezoeken?

Bel voor een afspraak en kom langs op ons bezoekadres. 
Exacte contactgegevens hebben we voor u op een rij gezet op onze contactpagina.